Kompetencje


Do WYDZIAŁU ORGANIZACYJNEGO należą sprawy z zakresu:

  1. Organizacji prac związanych z posiedzeniami Rady i jej komisji.

  2. Organizacji prac związanych z posiedzeniami Zarządu Powiatu.

  3. Obsługi technicznej wyborów do organów samorządowych.

  4. Koordynowania udostępniania informacji publicznej w Starostwie.

  5. Koordynowania przygotowywania informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.

  6. Wykonywania obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji.

  7. Zapewnienia przestrzegania prawa autorskiego i ochrony danych osobowych przy użyciu oprogramowania informatycznego w Starostwie.

  8. Przygotowania dokumentacji stanowiącej podstawę do przekazywania zwłok osób zmarłych lub zabitych do zakładu medycyny sądowej i szkół wyższych,

  9. Powoływania odpowiedniej osoby do stwierdzenia zgonu w razie niemożności dokonaniatego przez lekarza leczącego ostatnią chorobę zmarłego.

  10. Przygotowywania decyzji w sprawie udzielania zezwoleń na sprowadzanie zwłoki szczątków z obcego państwa.

  11. Prowadzenia archiwum zakładowego.

  12. Prowadzenia biblioteki zakładowej.

  13. Organizacji funkcjonowania Starostwa w tym:

    1. opracowywanie projektów aktów prawnych dotyczących funkcjonowania Starostwaoraz ich zmian,

    2. obsługa kancelaryjna sekretariatów kierownictwa Starostwa oraz punktu informacyjnego,

    3. obsługa kancelaryjno-administracyjna Powiatowego Rzecznika Konsumentów,

    4. inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa, w szczególności załatwiania spraw klientów oraz wdrażanie postępu technicznego w Starostwie,

    5. administracja nieruchomością Starostwa,

    6. inwentaryzowanie majątku Starostwa - ewidencja środków trwałych będących w używaniu,

    7. ewidencja czasu pracy kierowców i rozliczanie kart pojazdów.

  14. Prowadzenia kontroli w zakresie:

    1. przestrzegania ochrony danych osobowych w Starostwie,

    2. terminów odpowiadania na skargi,

    3. organizacji i funkcjonowania wydziałów, terminowości załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej.

  15. Sprawowania nadzoru nad:

    1. stosowaniem instrukcji kancelaryjnej i rzeczowym wykazem akt w Starostwie,

    2. stosowaniem zarządzeń Starosty dotyczących organizacji Starostwa.

  16. Utrzymania i doskonalenia procesów Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji.

  17. Realizacji innych zadań wynikających ze zmian przepisów prawnych dotyczących zakresu działania wydziału.

Informacja wytworzona przez:
Mateusz Bukowski
email: bip@zywiec.powiat.pl
, w dniu:  31‑07‑2013 13:53:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Łukasz Kośniewski tel.:33 860 50 10 fax: 33 860 50 83 , w dniu:  31‑07‑2013 13:53:00
Data ostatniej aktualizacji:
10‑03‑2021 12:47:47
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie