Kompetencje


Do ZESPOŁU DS. PERSONALNYCH należą sprawy z zakresu:

  1. Prawa pracy dla pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu zatrudnianych przez Zarząd lub Starostę, w tym m.in.:

    1. Prowadzenie spraw osobowych.

    2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.

    3. Prowadzenie spraw BHP dla pracowników Starostwa.

    4. Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników.

    5. Prowadzenie naborów na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze urzędnicze.

    6. Organizowanie służby przygotowawczej dla pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym.

    7. Ocena pracowników.

    8. Przygotowanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na emeryturę, rentę.

    9. Obsługa zatrudnienia dyrektorów jednostek oświatowych.

    10. Sporządzanie informacji do PFRON.

  2. Zgłaszania i wygłaszania pracowników Starostwa, członków ich rodzin do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w systemie "Płatnik".

  3. Obsługi zatrudniania pracowników w ramach prac interwencyjnych.

  4. Organizacji stażów.

  5. Nadzoru nad przestrzeganiem warunków pracy oraz przestrzeganiem przepisów BHP.

  6. Prowadzenia kontroli w zakresie:

    1. Dyscypliny pracy,

    2. Przestrzegania czasu pracy w Starostwie.

  7. Sporządzania sprawozdań statystycznych.

  8. Utrzymania i doskonalenia procesów Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji.

Informacja wytworzona przez:
Mateusz Bukowski
email: bip@zywiec.powiat.pl
, w dniu:  05‑08‑2013 08:26:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Łukasz Kośniewski tel.:33 860 50 10 fax: 33 860 50 83 , w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
10‑03‑2021 13:37:00
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive