Kompetencje
Do ZESPOŁU DS. PERSONALNYCH należą sprawy z zakresu:
-  
Prawa pracy dla pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu zatrudnianych przez Zarząd lub Starostę, w tym m.in.:
-  
Prowadzenie spraw osobowych.
 -  
Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
 -  
Prowadzenie spraw BHP dla pracowników Starostwa.
 -  
Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników.
 -  
Prowadzenie naborów na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze urzędnicze.
 -  
Organizowanie służby przygotowawczej dla pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym.
 -  
Ocena pracowników.
 -  
Przygotowanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na emeryturę, rentę.
 -  
Obsługa zatrudnienia dyrektorów jednostek oświatowych.
 -  
Sporządzanie informacji do PFRON.
 
 -  
 -  
Zgłaszania i wygłaszania pracowników Starostwa, członków ich rodzin do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w systemie "Płatnik".
 -  
Obsługi zatrudniania pracowników w ramach prac interwencyjnych.
 -  
Organizacji stażów.
 -  
Nadzoru nad przestrzeganiem warunków pracy oraz przestrzeganiem przepisów BHP.
 -  
Prowadzenia kontroli w zakresie:
-  
Dyscypliny pracy,
 -  
Przestrzegania czasu pracy w Starostwie.
 
 -  
 -  
Sporządzania sprawozdań statystycznych.
 -  
Utrzymania i doskonalenia procesów Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji.
 
email: bip@zywiec.powiat.pl , w dniu: 05‑08‑2013 08:26:00
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|