Kompetencje
Do ZESPOŁU DS. PERSONALNYCH należą sprawy z zakresu:
-
Prawa pracy dla pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu zatrudnianych przez Zarząd lub Starostę, w tym m.in.:
-
Prowadzenie spraw osobowych.
-
Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
-
Prowadzenie spraw BHP dla pracowników Starostwa.
-
Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników.
-
Prowadzenie naborów na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze urzędnicze.
-
Organizowanie służby przygotowawczej dla pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym.
-
Ocena pracowników.
-
Przygotowanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na emeryturę, rentę.
-
Obsługa zatrudnienia dyrektorów jednostek oświatowych.
-
Sporządzanie informacji do PFRON.
-
-
Zgłaszania i wygłaszania pracowników Starostwa, członków ich rodzin do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w systemie "Płatnik".
-
Obsługi zatrudniania pracowników w ramach prac interwencyjnych.
-
Organizacji stażów.
-
Nadzoru nad przestrzeganiem warunków pracy oraz przestrzeganiem przepisów BHP.
-
Prowadzenia kontroli w zakresie:
-
Dyscypliny pracy,
-
Przestrzegania czasu pracy w Starostwie.
-
-
Sporządzania sprawozdań statystycznych.
-
Utrzymania i doskonalenia procesów Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji.
email: bip@zywiec.powiat.pl , w dniu: 05‑08‑2013 08:26:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|