Kompetencje
Do WYDZIAŁU ORGANIZACYJNEGO należą sprawy z zakresu:
- Obsługi Rady Powiatu i jej Komisji.
- Obsługi kancelaryjnej Przewodniczącego Rady Powiatu.
- Obsługi Zarządu Powiatu.
- Obsługi wyborów do organów samorządowych.
- Wypłacania środków pieniężnych dla posiadaczy Kart Polaka.
- Przygotowywania decyzji w sprawie udzielania zezwoleń na sprowadzanie zwłok lub szczątków z obcego państwa.
- Przygotowania dokumentacji stanowiącej podstawę do przekazywania zwłok osób zmarłych lub zabitych do zakładu medycyny sądowej i szkół wyższych.
- Powoływania odpowiedniej osoby do stwierdzenia zgonu w razie niemożności dokonania tego przez lekarza leczącego ostatnią chorobę zmarłego.
- Prowadzenia biura rzeczy znalezionych.
- Rozpatrywanie skarg, wniosków, petycji.
- Potwierdzania profilu zaufanego.
- Prowadzenia archiwum zakładowego.
- Prowadzenia spraw w zakresie składania oświadczeń majątkowych radnych powiatowych, pracowników Starostwa oraz kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu.
- Koordynowania wniosków o nadanie odznaczeń.
- Organizacji funkcjonowania Starostwa w tym :
- obsługi kancelaryjna Sekretarza Powiatu,
- prowadzenia Biura Obsługi Klienta,
- opracowywania projektów aktów prawnych i ich zmian dotyczących funkcjonowania Starostwa,
- realizacji obowiązku zapewnienia w budynkach Starostwa dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami,
- utrzymania budynków Starostwa, z zapewnieniem ich prawidłowego funkcjonowania,
- inwentaryzacji majątku Starostwa - ewidencja środków trwałych będących w używaniu,
- zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonalnego budynków Starostwa i mienia ruchomego,
- obsługi i utrzymania pojazdów służbowych,
- inicjowania działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa, w szczególności załatwiania spraw klientów,
- koordynacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie ubezpieczenia mienia Powiatu oraz odpowiedzialności cywilnej,
- opracowywania planów finansowych do projektu budżetu, na bazie zgłoszonego przez Wydziały/Zespoły zapotrzebowania w ramach wydatków na bieżącą działalność Starostwa.
- Prowadzenia kontroli w zakresie organizacji i prawidłowego funkcjonowania Starostwa.
- Sprawowania nadzoru nad:
- stosowaniem instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt w Starostwie.
- stosowaniem zarządzeń Starosty dotyczących organizacji Starostwa.
- Utrzymanie i doskonalenie procesów Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwa Informacji.
Informacja wytworzona przez:
Marcin Wolski
email: bip@zywiec.powiat.pl , w dniu: 31‑07‑2013 13:53:00
email: bip@zywiec.powiat.pl , w dniu: 31‑07‑2013 13:53:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Łukasz Kośniewski tel.:33 860 50 10 fax: 33 860 50 83 , w dniu: 31‑07‑2013 13:53:00
Data ostatniej aktualizacji:
07‑07‑2025 12:42:12
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|