Dokonywanie zmian w wykazie osób uprawnionych do korzystania ze Wspólnoty Leśnej


Ogólny opis

  1. Dokonywanie zmian w wykazie osób uprawnionych do korzystania ze Wspólnoty Leśnej

Wymagane dokumenty

  1. Wypełniony formularz wniosku.
  2. Dowody na podstawie których winna być dokonana zmiana (np. postanowienia sądowe, akty notarialne, umowy przekazania udziałów).
    Umowy przekazania udziałów oraz decyzje i postanowienia z nimi związane, winny być zatwierdzone przez właściwego wójta lub burmistrza

Sposób dostarczania dokumentów

  1. Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
    1. Poprzez pocztę tradycyjną na adres:
      Starostwo Powiatowe w Żywcu
      Wydział Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
      34-300 Żywiec , Al. Wolności 2
      sekretariat - pok. nr 48
    2. Bezpośrednio w urzędzie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13
      w Biurze Podawczym
    3. Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP - opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym.
  2. Dokumenty, które mają być dostarczone w oryginałach lub uwierzytelnionych kopiach należy złożyć bezpośrednio w urzędzie lub przesłać pocztą tradycyjną.
  3. W przypadku braków formalnych w dostarczonych dokumentach Zamawiający zostanie pisemnie wezwany do ich uzupełnienia w terminie nie krótszym niż 7 dni.

Opłaty

  1. Wniosek jest wolny od opłat.

Terminy i sposób załatwienia sprawy

  1. Decyzja o wyłączeniu gruntów rolnych z produkcji lub Decyzja o odmowie wyłączenia gruntów rolnych z produkcji wydawana jest w terminie do 1 miesiąca od złożenia kompletnego wniosku. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin ten może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy.
  2. Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
    1. Drogą elektroniczną poprzez skrzynkę kontaktową ePUAP.
    2. Poprzez pocztę tradycyjną.
    3. Osobiście w siedzibie urzędu.
  3. O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.

Informacje na temat przebiegu sprawy

  1. Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z urzędem osobiście.
  2. Informacje można uzyskać również telefonicznie.

Pliki do pobrania

19‑05‑2021 08:48:45
Dokumenty:
Plik docx Wniosek o dokonanie zmiany w wykazie osób uprawnionych do korzystania ze Wspólnoty Leśnej - wers dost.docx
12‑07‑2021 14:09:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
25KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Wniosek o dokonanie zmiany w wykazie osób uprawnionych do korzystania ze Wspólnoty Leśnej - wers dost.pdf
12‑07‑2021 14:09:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
162KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Mateusz Bukowski tel.:33 860 50 99 fax: 33 860 50 83 , w dniu:  10‑05‑2021 08:14:46
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Mateusz Bukowski tel.:33 860 50 99 fax: 33 860 50 83 , w dniu:  10‑05‑2021 08:14:46
Data ostatniej aktualizacji:
17‑09‑2021 14:08:58
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie